Purtse Päästealase Noorteringi tööd alustame 9.oktoobril 2010 kl 11.00 Lüganusel Papli 5
Ida-Eesti Päästekeskus ja MTÜ Purtse Vabatahtlik Pääste on allkirjastamas lepingut, mille alusel hakkab ühing  korraldama ning päästekeskus osaliselt rahastama ohutusalast  noorteringi.
Ohutusalane  noortering on mõeldud Lüganuse Keskkooli  5.-10. klassi õpilastele  õppeväliseks tegevuseks, kus nad omandavad baasteadmised ja - oskused,  mis tagavad neil võime tegutseda erinevates ohuolukordades.
Ohutusala  kursuse läbides on õpilane omandanud vajalikud teadmised ja oskused, et  ennetada ohuolukordi ja tegutseda ohuolukorda sattudes.
Osaeesmärgid jagunevad vastavalt ohutusaladele järgnevalt:
- tuleohutuse  teema eesmärgiks on õpetada õpilasi tegutsema tulekahju korral  ning kasutama esmaseid tulekustutusvahendeid;
- olmeohutuse  teema eesmärgiks on õpetada õpilasi vältima olmetraumasid ning  tegutsema olmetraumade tekkimise korral;
- veeohutuse  teema eesmärgiks on õpetada õpilasi abistama vees hätta sattunud  inimest;
- liiklusohutuse  teema eesmärgiks on õpetada õpilasi vältima liiklusohtlike  olukordi ning käituma liiklusõnnetuse korral;
- rannikuala  reostustõrje teema eesmärgiks on õpetada õpilasi tegutsema  rannikuala reostuse likvideerimisel osalemisel;
-  nööride ja sõlmede teema eesmärgiks on õpetada õpilasi sõlmede sidumist  nii enese kui ka teiste päästmiseks, varustuse tõstmiseks,  allalaskmiseks ning kinnitamiseks ja loomade päästmiseks;
- ohud  looduses teema eesmärgiks on õpetada õpilasi märkama looduses  varitsevaid ohte ning oskust maastikul orienteeruda;
- esmaabi  teema eesmärgiks on õpetada õpilasi osutama vajadusel elupäästvat  esmaabi;
- päästetaktika  teema eesmärgiks on õpetada õpilasi kustutama ohutult tulekahju;
-  päästevarustuse ja –tehnika teema eesmärgiks on õpetada õpilasi  kasutama erinevaid päästevahendeid; tuletõrjespordi eesmärgiks on  arendada õpilaste liikumistegevust ning propageerida tuletõrjesporti.
Juhendaja: Külli Veidemann, tel: 56976032
 
Juhendaja: Külli Veidemann, tel: 56976032
 

 
 
No comments:
Post a Comment